.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد از "انتقاد غیر منصفانه"رعیت
وقتي « ولي رعيت » نماينده قائم شهر ، سوادکوه و جويبار در مجلس شوراي اسلامي براي حضور در مراسم « شهيد قناعت » که با حضور وزير اطلاعات در آمل برگزار شد به آمل رفت ، هيچگاه گمان نمي کرد که ميزبان اصلي مراسم اينگونه او را به باد انتقاد بگيرد .نطق پيش از دستور رعيت در انتقاد از دولت که از سوي « قناعت » معاون سياسي امنيتي استاندار ....
انتقاد از "انتقاد غیر منصفانه"رعیت

وقتي « ولي رعيت » نماينده قائم شهر ، سوادکوه و جويبار در مجلس شوراي اسلامي براي حضور در مراسم « شهيد قناعت » که با حضور وزير اطلاعات در آمل برگزار شد به آمل رفت ، هيچگاه گمان نمي کرد که ميزبان اصلي مراسم اينگونه او را به باد انتقاد بگيرد .
نطق پيش از دستور رعيت در انتقاد از دولت که از سوي « قناعت » معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران و ميزبان مراسم برادر شهيدش غير منصفانه خوانده شد حتي در بين اهالي حوزه انتخابيه قائم شهر ، سوادکوه و جويبار اعتراضهايي را بدنبال داشت .
عضو فراکسيون اقليت مجلس در حالي سفرهاي استاني رئيس جمهور را زير سئوال برد که مردم مازندران چشم انتظار اين سفر هستند و منتظرند تا از برکات اين سفر بهره مند گردند .
مردم حوزه انتخابيه « رعيت » اعتقاد دارند که اين انتقاد ها آنهم در آستانه سفر رئيس جمهور ممکن است در ديدگاه هيأت دولت به منطقه نوعي دلسردي را ايجاد نمايد .
« جواد قناعت » در حضور وزير اطلاعات ، نمايندگان مجلس ، مديران اجرايي استان که در مراسم برادر شهيدش حضور داشتند ، با اشاره به نطق پيش از دستور « رعيت » ، انتقادهاي وي را غير منصفانه بر شمرد . از سويي با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر حمايت از دولت احمدي نژاد و ايجاد فرصت جهت خدمتگذاري ، نمايندگان منتقد از جمله « رعيت » بايد بيشتر در گفتار خود تأمل نمايند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.164 seconds.